.
VR
FeverDreams's Journal


FeverDreams's Journal

THIS JOURNAL IS ON 369 FAVORITE JOURNAL LISTS

Honor: 181    [ Give / Take ]

PROFILE




13 entries this month
 

13:45 Aug 30 2017
Times Read: 613



Why can't he keep his pants on! So ... he lost his purple pants and I don't understand why I need to look for it!


COMMENTS

-



Rykardwulf
Rykardwulf
13:48 Aug 30 2017

hehehehe ai kin keeps myn on





TheGunslinger
TheGunslinger
14:14 Aug 30 2017

NO PANTS PARTY!!!





Liliancat
Liliancat
15:27 Aug 30 2017

Haha when you find them make them a flag o.O





BestFriendsII
BestFriendsII
17:20 Aug 30 2017

lol





 

06:47 Aug 26 2017
Times Read: 646


You know there is something wrong when you get excited and teary eyed about new office equipment. :D


COMMENTS

-



Rykardwulf
Rykardwulf
13:49 Aug 30 2017

Oh ches beri rong





 

14:01 Aug 25 2017
Times Read: 677


So I got my new laptop a couple of days back. I was "forced" to get one of those gaming laptops. So ... I guess it is time to take over the gaming community!

Just kidding ... I know nothing about gaming. I don't even know where to start.

Anyone knows a beginners game with no violence ... no bloody ... no horror ... no gore ... lol Something a delicate cubby can handle .....


COMMENTS

-



TheGunslinger
TheGunslinger
15:13 Aug 25 2017





MordrakusxMortalitas
MordrakusxMortalitas
18:51 Aug 25 2017

Friday the 13the the game. Evil within. Until Dawn. >:)
Comedy games with absolutely no horror in it whatsoever XD





FeverDreams
FeverDreams
06:33 Aug 26 2017

o.O nope not trusting you on that one mord! Hell no!

and ... no dream daddy!





Rykardwulf
Rykardwulf
13:49 Aug 30 2017

Dats a weird game





 

Monster Mode

06:02 Aug 23 2017
Times Read: 702


My boss is on one of those monster modes today.
"If I am not happy ... no one else should smile today"

If she catches someone having a quiet pleasant day ... she will find something to ruin that person's day.


COMMENTS

-



QueenZombiee
QueenZombiee
16:49 Aug 23 2017

She must be so frustrated bitch lol
Just ignore her hun.





 

Pivot Tables from hell!!

09:42 Aug 21 2017
Times Read: 753


Well you suck! And I hope you die!


COMMENTS

-



TheGunslinger
TheGunslinger
12:34 Aug 21 2017





 

Expenses ! Expenses ! Expenses !

05:00 Aug 19 2017
Times Read: 798


PC died ... tried switching it on but it doesn't turn on. But the internal fan runs. I know its time I get a new one ... but I need to retrieve some of the files saved in it.

Going to look around if I can get someone to fix it or at least retrieve my files. And I am very sure it is not going to be cheap.

I have one of those HP touch smart desktop .... touchscreen ... internal CPU crap. And it's almost 10 years old. Im soooo sad :(


COMMENTS

-



TheGunslinger
TheGunslinger
13:04 Aug 19 2017





 

02:03 Aug 14 2017
Times Read: 829


Prayers for Charlottesville. Another sad day :(


COMMENTS

-



 

05:23 Aug 13 2017
Times Read: 890



My Condolences to InkedMommy and her family.

" Those we hold closest to our
hearts never truly leave us.
They live on in the kindness
they have shared and the love
they brought into out lives "


COMMENTS

-



InkedMommy
InkedMommy
06:49 Aug 13 2017

Thank you so very much, Cubbeh. Your friendship is something that I cherish every day.





 

15:51 Aug 11 2017
Times Read: 941


LMAO!
That made my night.
For that you can have one of my kidneys :)


COMMENTS

-



 

I cracked the ceramic knife >.

14:08 Aug 10 2017
Times Read: 973


In my defense ... I was left unsupervised.


COMMENTS

-



Liliancat
Liliancat
15:23 Aug 10 2017

"Shakes head" who left cubby unseupervised?????





Rykardwulf
Rykardwulf
13:50 Aug 30 2017

Errr ME??





 

Scaring me since *sighs* morning conversations on point :p

01:40 Aug 04 2017
Times Read: 1,053



FeverDreams : .... you are worst than Satan.

xBriareiosx : ... but I love how you know me.

COMMENTS

-



QueenZombiee
QueenZombiee
07:51 Aug 04 2017

Haha OK. I was sure that we girls are more like Satan but seems Briareious join in club :D





FeverDreams
FeverDreams
10:59 Aug 04 2017

Damn it! Now that you have let the secret out ... I can't pretend to be innocent :p





Ankou
Ankou
17:18 Aug 04 2017

Ha! I knew it. ...lol...





FeverDreams
FeverDreams
13:08 Aug 05 2017

Beware Ankou ... I am a bad bad wolf :p





LORDMOGY
LORDMOGY
04:58 Aug 13 2017

You? Bad? Mmmhmmm....





 

Goodnight VR

14:50 Aug 02 2017
Times Read: 1,066


8am to 830pm ... today was a long day. We are having our JCI audit this week. I had to stay back late to provide adminstration supprort for the wards. 2 more days for the audit to be over and I hope I last through it.

Bunneh apologized ... finally ... after numerous threats of cos ... for a mistake he didn't make of cos :p

Currently thinking of exploring other covens ... but I don't know ... I am not as active as I used to be.


COMMENTS

-



 

My stalker is better than yours :p

04:05 Aug 02 2017
Times Read: 1,094


To my anonymous honor bandit ... muaks!


COMMENTS

-



Ankou
Ankou
05:31 Aug 02 2017

Tell me Who's stalking? ;) https://youtu.be/7YvAYIJSSZY





FeverDreams
FeverDreams
11:56 Aug 02 2017

Shhhhh can't say .... he is a little shy. He likes to be mysterious.
That song made it creepy now ... lol ...








COMPANY
REQUEST HELP
CONTACT US
SITEMAP
REPORT A BUG
UPDATES
LEGAL
TERMS OF SERVICE
PRIVACY POLICY
DMCA POLICY
REAL VAMPIRES LOVE VAMPIRE RAVE
© 2004 - 2020 Vampire Rave
All Rights Reserved.
Vampire Rave is a member of 
Page generated in 0.1466 seconds.
X
Username:

Password:
I agree to Vampire Rave's Privacy Policy.
I agree to Vampire Rave's Terms of Service.
I agree to Vampire Rave's DMCA Policy.
I agree to Vampire Rave's use of Cookies.
•  SIGN UP •  GET PASSWORD •  GET USERNAME  •
X