.
VR
TheNameGame's Journal



THIS JOURNAL IS ON 79 FAVORITE JOURNAL LISTS

Honor: 498    [ Give / Take ]

PROFILE




7 entries this month
 

Sometimes...

19:49 Jul 22 2018
Times Read: 466


Is is wrong that...
Sometimes I wish I could tell some people to go ahead and break the TOS so that the Administration can suspend them forever...


COMMENTS

-



imagesinwords
imagesinwords
19:52 Jul 22 2018

Yeah, probably wrong. Although there are a couple people I wish would go a little too far so they would be gone forever myself.





CuRsEdToDaRkNeSs
CuRsEdToDaRkNeSs
19:56 Jul 22 2018

Preach sister! Can I get an Amen?





xXxPaynexXx
xXxPaynexXx
19:59 Jul 22 2018

Amen..and stuff





TheNameGame
TheNameGame
20:08 Jul 22 2018

Lol at least I'm not the only one!





UndeadBruce
UndeadBruce
22:01 Jul 22 2018

I want everyone here, besides citizenX.





VvBLOODLUSTvV
VvBLOODLUSTvV
22:04 Jul 22 2018

I can think a few myself. :/





ReaperSoulMate
ReaperSoulMate
19:31 Dec 07 2018

I Agree.





 

Seems to be my sweet spot...

18:52 Jul 10 2018
Times Read: 512


Blocked (Lists On: 8): -0.28%


COMMENTS

-



 

Happy birthday USA

19:24 Jul 04 2018
Times Read: 542


Happy birthday you ungrateful colonists!...Jk :-P


COMMENTS

-



LZAPERVERT
LZAPERVERT
19:40 Jul 04 2018

lol





Mindie
Mindie
19:59 Jul 04 2018

Happy 4th.
Love the journal post





MySpoonIsTooBig
MySpoonIsTooBig
20:48 Jul 04 2018

Happy lets celebrate our freedom by getting hammered and blowing shit up day!





 

???

18:58 Jul 04 2018
Times Read: 546


Afni
Lithilian
LordBlackHeart
LordRumplestiltskin
TheAngelOfHomicide
ThePaleRider
Tulip

COMMENTS

-



 

-whistles-

02:51 Jul 03 2018
Times Read: 572


-whistles-


COMMENTS

-



SweetLittleLies
SweetLittleLies
03:14 Jul 03 2018

Lol





KatherinexArduxBloodwolf
KatherinexArduxBloodwolf
03:25 Jul 03 2018

Lol





XxBLACKxX
XxBLACKxX
04:08 Jul 03 2018

LOL





MySpoonIsTooBig
MySpoonIsTooBig
06:10 Jul 03 2018

Wheeee Whooooo *whistle sound*





 

Don't hide your pride! Happy LGBTQIAPK Month!

04:46 Jul 01 2018
Times Read: 542


So what if I am?


COMMENTS

-



SweetLittleLies
SweetLittleLies
05:17 Jul 01 2018

Hell yeah!!





LZAPERVERT
LZAPERVERT
06:26 Jul 01 2018

LMAO





RainRiverton
RainRiverton
18:35 Jul 02 2018

yeah





 

The jig is up, the news is out They finally found me...

02:58 Jul 01 2018
Times Read: 580


Since my identity has been compromised, it's time to be a real man and show courage. Yes this is the real me. It's a photo from my myspace back in the day... I wish I still looked like this but I have been struggling with weight for some time and I haven't been able to afford hair dye. More recent pics to come?


COMMENTS

-



MySpoonIsTooBig
MySpoonIsTooBig
03:56 Jul 01 2018

Real men have titties!

"You make fun of me cowboy?"





MySpoonIsTooBig
MySpoonIsTooBig
04:08 Jul 01 2018

I forgot to add..... Sccchhhhmmeeeeexy! Can I help your momma wipe your ass?





TheNameGame
TheNameGame
04:09 Jul 01 2018

LMAO ^^ Sure!





SweetLittleLies
SweetLittleLies
04:37 Jul 01 2018

LOL





RainRiverton
RainRiverton
18:36 Jul 02 2018

wow... damn that looks like someone very huggable :P





xXBlackenedxWingsXx
xXBlackenedxWingsXx
00:38 May 05 2019

😂








COMPANY
REQUEST HELP
CONTACT US
SITEMAP
REPORT A BUG
UPDATES
LEGAL
TERMS OF SERVICE
PRIVACY POLICY
DMCA POLICY
REAL VAMPIRES LOVE VAMPIRE RAVE
© 2004 - 2021 Vampire Rave
All Rights Reserved.
Vampire Rave is a member of 
Page generated in 0.1591 seconds.
X
Username:

Password:
I agree to Vampire Rave's Privacy Policy.
I agree to Vampire Rave's Terms of Service.
I agree to Vampire Rave's DMCA Policy.
I agree to Vampire Rave's use of Cookies.
•  SIGN UP •  GET PASSWORD •  GET USERNAME  •
X