.
VR
LORDMOGY's Journal


LORDMOGY's Journal

THIS JOURNAL IS ON 358 FAVORITE JOURNAL LISTS

Honor: 810    [ Give / Take ]

PROFILE




15 entries this month
 

18:06 Nov 25 2013
Times Read: 1,005





Oh it's true...It's true! LMAO!!!


 photo capture_zpse14b95d8.jpg

COMMENTS

-



 

18:02 Nov 25 2013
Times Read: 1,006





Ha! I see I'm not the only one that has been wondering about this...LOL!



 photo capture_zpsc512457e.jpg

COMMENTS

-



 

17:53 Nov 25 2013
Times Read: 1,007





Ohhhh...This is just too funny and sooooo TRUE! LMAO!!!!



 photo capture_zps50807160.jpg

COMMENTS

-



 

17:24 Nov 25 2013
Times Read: 1,010





If you ask her to fix you a sandwich and she does this....Wife her!

 photo capture_zps7979b124.jpg

COMMENTS

-



 

17:03 Nov 25 2013
Times Read: 1,019





DuckStar...(Frozen)....Don't let this happen to you this year. Stay kinky, but warm my friends. LMAO!!!!!


 photo capture_zps88dd765d.jpg

COMMENTS

-



DuckStar
DuckStar
17:21 Nov 25 2013

Ahhhhhhh hahahaha how awesome is that?!



Thanks! I needed a good laugh. ;)





LORDMOGY
LORDMOGY
17:26 Nov 25 2013

I do what I can on VR.... ^_^





PhoenicianDream
PhoenicianDream
14:41 Nov 26 2013

woah, I shouldn't read journals when I'm tired. For a second there I saw stay skanky. o.O





 

11:56 Nov 23 2013
Times Read: 1,057





No one is immune to being photoshopped.....But this is just so wrong......LOL!


 photo capture_zps474be3ce.jpg

COMMENTS

-



deringerdan
deringerdan
12:02 Nov 23 2013

lol, and where was this? :)





ThothLestat
ThothLestat
12:47 Nov 23 2013

yep, I'm going to need GPS coordinates.





shellsbells
shellsbells
14:45 Nov 23 2013

Oh mogy we know YOU photoshopped it ;)





LORDMOGY
LORDMOGY
16:34 Nov 23 2013

Hey..it wasn't me. I just found it on the net.





 

06:59 Nov 22 2013
Times Read: 1,076





It might be a trap, but I'd still wife her...


 photo capture_zps2611be04.jpg

COMMENTS

-



 

02:18 Nov 21 2013
Times Read: 1,083





Oh...I'm looking! ^_^

 photo capture_zps9ca4bb3d.jpg

COMMENTS

-



xXxPaynexXx
xXxPaynexXx
02:32 Nov 21 2013

O.o



This is wrong on so many levels...



-dies laughing-





shellsbells
shellsbells
14:48 Nov 23 2013

thats funny his face is perfect i can just hear him!





shellsbells
shellsbells
14:49 Nov 23 2013

no why do i hear sean Connery's voice...thats weird o_o





 

20:30 Nov 20 2013
Times Read: 1,091





I love women progress...


 photo capture_zpsd2e9a9cb.jpg

COMMENTS

-



shellsbells
shellsbells
14:46 Nov 23 2013

ha ah yup that sums it up!





 

01:26 Nov 20 2013
Times Read: 1,100


So I've learned that women who promise that they would never cheat tend to do so given an opportunity under certain circumstances. So I place little stock in words. However, it is interesting to hear a woman say that if by chance she goes crazy and does cheat, it definitely wouldn't be with another Guy.... Wait, What? LMAO!!!


COMMENTS

-



 

04:05 Nov 18 2013
Times Read: 1,103


So yeah, I have a high libido. It's a Physiological thing. I don't mind it, but some intimate partners couldn't handle it. Like an article stated while writing about tattoo addictions, Endorphins flood the body directly from the brain. These chemicals produced in the pituitary gland are our natural PAIN RELIEVERS (both PHYSICAL & EMOTIONAL). The effects of endorphins are powerful! They are associated with activities that create a natural “high” like exercise and orgasms. The force of this chemical reaction can lead to an increased sex drive and even an addiction to needing sex in order to repeat the experience, and receive another dose of endorphins. I crave DAILY doses of endorphins. So one can say that it is not SEX I'm addicted to, but rather ORGASMS that release those endorphins. I rather be addicted to orgasms than drugs. ^_^


COMMENTS

-



 

16:43 Nov 14 2013
Times Read: 1,123





Well hello there sexy! I'm feeling a bit hungry right now. ^_^


 photo capture_zpsc1de071a.jpg

COMMENTS

-



 

12:49 Nov 13 2013
Times Read: 1,126


Showing your camel toe has just been made fashionable in the US. Sweet!!! ^_^


COMMENTS

-



 

21:49 Nov 08 2013
Times Read: 1,148





When you see it.....LOL!


 photo capture_zps5c4357fb.jpg

COMMENTS

-



MasterZombie74
MasterZombie74
22:39 Nov 08 2013

How could one not see "it."





 

21:39 Nov 08 2013
Times Read: 1,152





Is this picture grounds for suspension? :p hahaha


 photo capture_zpsd48fb950.jpg

COMMENTS

-



MasterZombie74
MasterZombie74
22:40 Nov 08 2013

HA! Mogy, you RULE!!! >:D





Lylia
Lylia
22:51 Nov 08 2013

lol at least it's shaved?





LORDMOGY
LORDMOGY
00:41 Nov 09 2013

LOL! Shaved Is The Best!!! ^_^





shellsbells
shellsbells
14:50 Nov 23 2013

EeW!








COMPANY
REQUEST HELP
CONTACT US
SITEMAP
REPORT A BUG
UPDATES
LEGAL
TERMS OF SERVICE
PRIVACY POLICY
DMCA POLICY
REAL VAMPIRES LOVE VAMPIRE RAVE
© 2004 - 2021 Vampire Rave
All Rights Reserved.
Vampire Rave is a member of 
Page generated in 0.2007 seconds.
X
Username:

Password:
I agree to Vampire Rave's Privacy Policy.
I agree to Vampire Rave's Terms of Service.
I agree to Vampire Rave's DMCA Policy.
I agree to Vampire Rave's use of Cookies.
•  SIGN UP •  GET PASSWORD •  GET USERNAME  •
X