.
VR
Joli's Journal


Joli's Journal

THIS JOURNAL IS ON 135 FAVORITE JOURNAL LISTS

Honor: 0    [ Give / Take ]

PROFILE




3 entries this month
 

Gotta burn mah boots, they tetch'd yankee soil!

19:31 Jan 11 2009
Times Read: 724


Today, I want to honor my hero. As a southerner, I was raised to have great respect for him. So, today, I dedicate my journal to him. I declare today Yosemite Sam Day!






Here are some of my favorite quotes. Today, try to work some of these into your conversations. They're like pepper to help spice things up. enjoy! (Yeah, even you yankees!)

..................................................................................



"GIT OUTTA THERE YA RACKIN' FRACKIN' NAZIT-TRAP OR I'LL....."


"Ya ornry fur-bearin' rebel, you'll pay for this!"


"Ya better say yer prayers, ya flea-bitten varmit, I'm a-gonna blow ya to smithereenies!"


”I’m riff Raff Sam, the riffiest riff that ever riffed a raff!"


Ya shark-livered varmit!!!


Ya hammer-head halibut!!


Ya shark-toothed salmon!!


Ya no good, bush-wackin' barracuda!


"Now, ya carrot-chewin' coyote!! Git a goin'!!"


"Oh, yeah? Well, I talk LOUD, and I carry a BIGGER stick! And I use it, too!"


"MAH BISCUITS ARE BURNING! FIRE IN THE HAT! GREAT HORNY TOADS, THAT SMARTS!!!"


"Danged old fin-flappin' flounder!"


"Missed agin, ya shovel-nosed mackrel!"


"Okay, rabbit, haul yer carcass off'n my real estate!!"


"Outta the way, fancy boy."


"I'm-a going to count to three and then blast you!! One! Two! *WHAM*!!"


"I've got ya out-numbered one to one. Surrender or die, rabbit!!"


COMMENTS

-



LadyChordewa
LadyChordewa
19:45 Jan 11 2009

Why don't they make cartoons like this anymore? Thanks for the laughs hon.



ThothLestat
ThothLestat
19:45 Jan 11 2009

he's known as "Sam the Pirate" in France.

what in TARnation?!





Beastt17
Beastt17
21:50 Jan 11 2009

"If'n ya lights one more match, I ain't a gonna go and git it!"





Vampirewitch39
Vampirewitch39
13:46 Jan 12 2009

I like the One! Two! Wham!!



:)






captainglobehead
captainglobehead
14:37 Jan 12 2009

Yosemite Sam rocks.





SeleneTremere
SeleneTremere
16:12 Jan 12 2009

Thanks for the laughter! I'd forgotten how truly fun it was to watch cartoons! :)





Irony
Irony
05:15 Jan 14 2009

Now I am going to have to go on a bugs bunny kick again! They so don't make cartoons like they used to:(





moonkissed
moonkissed
07:24 Jan 16 2009

LOL! i love Yosemite Sam





CTyler
CTyler
05:19 Feb 07 2009

What's with this guy and fish..?





 

Vita Est Lavorum

06:33 Jan 02 2009
Times Read: 780




Probably, but Fr. Sarducci is definitely a genius!



COMMENTS

-



Beastt17
Beastt17
09:49 Jan 02 2009

Made into a genius in 5-minutes at a cost of twenty bucks. (Orange juice included)





moonkissed
moonkissed
17:03 Jan 04 2009

AH! i loved this guy when i was a kid. i had forgotten how smart he was. i am posting this elsewhere and passing it on, LOL





 

Coining new phrases right here on VR: "Poop Dreds"

06:03 Jan 02 2009
Times Read: 790





J- Take that back, I love Klingons


M- No, "Cling on" - like when you wipe and it sticks


B- No, that's a dingleberry


M- No, dingleberries are like poop dreds


J & B- HAHAHAHAHAHA!

COMMENTS

-



imagesinwords
imagesinwords
06:14 Jan 02 2009

Disgusting hillarious. Morri delivers!





Morrigon
Morrigon
06:46 Jan 02 2009

Yeah, but I take these sort of debates seriously!





Xzavier
Xzavier
19:30 Jan 02 2009

This is all rather disturbing to be honest lol.








COMPANY
REQUEST HELP
CONTACT US
SITEMAP
REPORT A BUG
UPDATES
LEGAL
TERMS OF SERVICE
PRIVACY POLICY
DMCA POLICY
REAL VAMPIRES LOVE VAMPIRE RAVE
© 2004 - 2021 Vampire Rave
All Rights Reserved.
Vampire Rave is a member of 
Page generated in 0.2085 seconds.
X
Username:

Password:
I agree to Vampire Rave's Privacy Policy.
I agree to Vampire Rave's Terms of Service.
I agree to Vampire Rave's DMCA Policy.
I agree to Vampire Rave's use of Cookies.
•  SIGN UP •  GET PASSWORD •  GET USERNAME  •
X