.
VR
LORDMOGY's Journal


LORDMOGY's Journal

THIS JOURNAL IS ON 367 FAVORITE JOURNAL LISTS

Honor: 2,316    [ Give / Take ]

PROFILE




15 entries this month
 

21:23 Mar 27 2012
Times Read: 1,506






WANTED: Fang Banger..Interviews ongoing.



Photobucket




COMMENTS

-



 

15:34 Mar 27 2012
Times Read: 1,514




Thanks CTrippleM...I Like To Playyyy!!!



SIN COVEN



Photobucket







Photobucket





Photobucket



Photobucket





FURTHER DOWN THE SPIRAL COVEN



Photobucket




COMMENTS

-



 

07:54 Mar 27 2012
Times Read: 1,524






She's A Babe!






COMMENTS

-



TheUnknownObis
TheUnknownObis
08:05 Mar 27 2012

XD





 

07:51 Mar 27 2012
Times Read: 1,525






Yeah, I'd Do Her!






COMMENTS

-



Isis101
Isis101
01:12 Mar 28 2012

Okay dude...you're creeping me out now. She's rotten AND underaged...lol.





LORDMOGY
LORDMOGY
16:10 Mar 28 2012

The woman that jumped Isis...where is your mind at? LOL!





 

04:35 Mar 23 2012
Times Read: 1,531






This Is What One Has To Resort To When One Is Retired. So No More Guessing What To Do Each Day.





Photobucket




COMMENTS

-



Isis101
Isis101
01:14 Mar 28 2012

Cool - lol!





 

17:29 Mar 22 2012
Times Read: 1,534






Now class, repeat after me...."Lord





Photobucket




COMMENTS

-



 

08:20 Mar 22 2012
Times Read: 1,544






Plays In Sin Coven Because He's Bad To The Bone



Photobucket




COMMENTS

-



CRYPTORCHID
CRYPTORCHID
08:55 Mar 22 2012

Love it LM :)



LORDMOGY
LORDMOGY
16:39 Mar 22 2012

Thanks CTrippleM :)





Isis101
Isis101
01:16 Mar 28 2012

Nice pic!

(And - shouldn't god be capitalized)?





LORDMOGY
LORDMOGY
16:07 Mar 28 2012

I would say so, but I didn't create that portion of it.





 

15:29 Mar 21 2012
Times Read: 1,549


I never said I was crazy, but let's run with that line of thinking. :)


COMMENTS

-



 

04:28 Mar 21 2012
Times Read: 1,553


Why do birds suddenly appear. Every time you are near? Just like me, they long to shit all over you!!!





COMMENTS

-



Isis101
Isis101
01:15 Mar 28 2012

Oh shit...lol!





 

14:40 Mar 19 2012
Times Read: 1,560






Well In Sin Coven, Every Time A Bell Rings, An Angel Loses Its Wings...Because We're Bad To The Bone!






COMMENTS

-



 

19:26 Mar 12 2012
Times Read: 1,569






So Bad To The Bone That...



Photobucket




COMMENTS

-



 

04:50 Mar 10 2012
Times Read: 1,584






That Sucks!






COMMENTS

-



CryingMist
CryingMist
18:31 Mar 12 2012

lol





 

04:38 Mar 09 2012
Times Read: 1,595






Yup, She's Hot!



Photobucket








COMMENTS

-



moonkissed
moonkissed
05:35 Mar 09 2012

Loved her in Clerks 2





 

06:32 Mar 08 2012
Times Read: 1,706




There are many fine Mentorships found on VR

But there is only one that is



BAD TO THE BONE!!!





*** ATTENTION, ATTENTION ***



The Bad To The Bone Mentorship is currently seeking



Staff & Active Members



So if you've been searching for a Kick Ass Mentorship and maybe have broken a thousand Mentors' hearts before you came across Bad To The Bone and hell maybe you'll break a thousand more before you're gone, but we want you to join us where you will have a home and we are here to tell ya that we're Bad To the Bone.



So if you think you have what it takes to be apart of the Bad To The Bone Mentorship, contact



*** Mentor CRYPTORCHID ***



Now click on the below crest and play our Damn Music!



















COMMENTS

-



 

I'm Just Saying

18:40 Mar 06 2012
Times Read: 1,607


No matter what happened, a real man should always do two things: 1) Get a DNA Test and 2) Support the child you helped bring into this world.


COMMENTS

-






COMPANY
REQUEST HELP
CONTACT US
SITEMAP
REPORT A BUG
UPDATES
LEGAL
TERMS OF SERVICE
PRIVACY POLICY
DMCA POLICY
REAL VAMPIRES LOVE VAMPIRE RAVE
© 2004 - 2021 Vampire Rave
All Rights Reserved.
Vampire Rave is a member of 
Page generated in 0.3444 seconds.
X
Username:

Password:
I agree to Vampire Rave's Privacy Policy.
I agree to Vampire Rave's Terms of Service.
I agree to Vampire Rave's DMCA Policy.
I agree to Vampire Rave's use of Cookies.
•  SIGN UP •  GET PASSWORD •  GET USERNAME  •
X