.
VR
LORDMOGY's Journal


LORDMOGY's Journal

THIS JOURNAL IS ON 331 FAVORITE JOURNAL LISTS

Honor: 1,693    [ Give / Take ]

PROFILE




53 entries this month
 

03:41 Jan 31 2019
Times Read: 708



Seshing Medically while I read and chat about a book titled: “The Satanic Bible” by Anton LaVey from notes referencing page numbers of underlined paragraphs or quotes I especially enjoyed reading. These notes are from my Book Of Shadows. There may also be some high rambling on the topic while Medicating & Hotboxing my Sauna.


(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD & HIS BOOK OF SHADOWS (EPISODE #32)




COMMENTS

-



 

17:22 Jan 30 2019
Times Read: 714



I have try this!!!


(Video May Be Slow To Load)

420 Burgers?




COMMENTS

-



Morrigon
Morrigon
17:36 Jan 30 2019

oh god yes





LORDMOGY
LORDMOGY
19:23 Jan 30 2019

lol





 

15:02 Jan 30 2019
Times Read: 720


Let's see, what's on the agenda for today.

Oh yeah, I have to edit today's video, save it, upload it to YouTube and then share it.

There was a lot of disrespect going on in this video from those Bong Rips and Dabs. LOL!





COMMENTS

-



Dakotah
Dakotah
15:50 Jan 30 2019

Morning, Brother.





LORDMOGY
LORDMOGY
15:53 Jan 30 2019

Morning, Brother!!!!





 

01:54 Jan 29 2019
Times Read: 726




If you have to take Medicine Daily, why not make Medicating FUN!!!

Game: Bingo Wheel Of Chance

(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD & MAKING IT FUN!!! (EPISODE 20)





COMMENTS

-



 

PRIVATE ENTRY

01:52 Jan 29 2019
Times Read: 727


• • • • PRIVATE JOURNAL ENTRY • • • •


 

06:24 Jan 28 2019
Times Read: 730




Monday's video is all done and I am High-ly Medicated




Buuuttttt





Let's Get It!


COMMENTS

-



 

20:00 Jan 26 2019
Times Read: 746




Report: Marijuana on track to be legalized Nation Wide in the states by the end of this year.

(Video May Be Slow To Load)







COMMENTS

-



Dakotah
Dakotah
20:09 Jan 26 2019

About time! I was and still astonished when I looked up why it had been banned/illegal in the first place. That reason was so stupid.





LORDMOGY
LORDMOGY
20:12 Jan 26 2019

IKR?!





 

17:47 Jan 26 2019
Times Read: 749



Fuck the NFL!






When it comes to sports, I only watch the LFL and their Legends Cup is better than the Super Bowl.


(Video May Be Slow To Load)


CBS Rejects a Medical Marijuana Ad Ahead of the Super Bowl | The Daily Show





COMMENTS

-



Dakotah
Dakotah
20:24 Jan 26 2019

I played with some friends last year. 2018 my team finished 8th. My first pick was David Johnson. I felt lucky with Conner RB, and I traded Kareem Hunt for a WR1. In Sept it made me ill though that my best players one week were my Kicker and my Defense. At one point too I was after week 3, third worst in total points scored by my 3 lineups. LOL But it's still fun!





 

17:08 Jan 26 2019
Times Read: 752




Oops....Been having too much fun here on VR.

Time to expose my FLESH to 123 degrees (F) of Sauna HEAT for 60 minutes or more!

While also getting Highly-Medicated.

Taking myself Higher Places.

Elevating My Mind.

Opening My 3rd Eye.

Becoming Even More....Comfortably Numb!









COMMENTS

-



 

03:36 Jan 26 2019
Times Read: 769



In this series, I’ll be sharing my thoughts on and information I’ve learned about the BDSM Community and Lifestyle.

BDSM is known as an Alternative Lifestyle that incorporates Bondage, Discipline (or Domination), Sadism (or Submission), and Masochism as a type of Sexual/Kinky practice.


(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD WHILE IN MY DUNGEON (EPISODE #9)




COMMENTS

-



 

23:14 Jan 23 2019
Times Read: 779



BONUS VIDEO: IT HAPPENED AGAIN!!!



(Video May Be Slow To Load)





COMMENTS

-



 

21:48 Jan 23 2019
Times Read: 783



Seshing Medically while I read and chat about a book titled: “The Satanic Bible” by Anton LaVey from notes referencing page numbers of underlined paragraphs or quotes I especially enjoyed reading. These notes are from my Book Of Shadows. There may also be some high rambling on the topic while Medicating & Hotboxing my Sauna.

_______________________________________________________________


(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD & HIS BOOK OF SHADOWS (EPISODE #31)




COMMENTS

-



Dakotah
Dakotah
22:01 Jan 23 2019

On my to-do list this weekend: Binge watch Mogy's Video to catch up! I will post on the YT video after I watch it. After I watch Black Panther again.





LORDMOGY
LORDMOGY
22:11 Jan 23 2019





 

06:00 Jan 23 2019
Times Read: 788




So I made my Wednesday video where I hotbox my sauna.

Let me tell you

I got so High-ly Medicated that I made a Bonus Video where I'm lip-synching to some heartbreak song.

Then I end up making up an entire song about Letting Bandit Go....To Take A Righteous Shit! I named it "Let Bandit Go, Let Him Go".

I also lost count of how many hours I spent in that sauna. I'm sure I went way over safety limits.

I even missed out on my third meal for today which is also my second meal with meat!






COMMENTS

-



 

02:51 Jan 22 2019
Times Read: 801



If you have to take Medicine Daily, why not make Medicating FUN!!!

Game: Playing ‘WHEEL OF KARMA’



(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD AND MAKING IT FUN!!! (EPISODE 24)




COMMENTS

-



WickedSin
WickedSin
03:03 Jan 22 2019

yay?





LORDMOGY
LORDMOGY
03:05 Jan 22 2019





 

23:25 Jan 21 2019
Times Read: 802


Sauna Sesh #2....Completed!

Feeling Great!!!!

Dayum! Video still saving the editing job! It's been an hour and 55 minutes and still has another hour to go. For a less than 30 minute video. WTF?!


COMMENTS

-



 

07:30 Jan 21 2019
Times Read: 812




High talk concerning how I began living so-called "Alternative Lifestyles" and being part of "Alternative Communities".

(Video May Be Slow To Load)

BONUS VIDEO: SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD WHILE HIGH TALKING




COMMENTS

-



 

16:02 Jan 20 2019
Times Read: 818


Time to hotbox my sauna and take myself to higher places...LOL! #NoPain





COMMENTS

-



 

02:43 Jan 20 2019
Times Read: 821



How High Have You Gotten? LOL!


(Video May Be Slow To Load)


BONUS VIDEO: SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD AND SHARING SOME HIGH TALK




COMMENTS

-



 

21:25 Jan 18 2019
Times Read: 833



In this series, I’ll be sharing my thoughts on and information I’ve learned about the BDSM Community and Lifestyle.

BDSM is known as an Alternative Lifestyle that incorporates Bondage, Discipline (or Domination), Sadism (or Submission), and Masochism as a type of Sexual/Kinky practice.
___________________________________



(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD WHILE IN MY DUNGEON (EPISODE #8)




COMMENTS

-



 

22:29 Jan 17 2019
Times Read: 841




BONUS VIDEO: THE GOTHIC WARLOCK LORD SESHING MEDICALLY SOLO (NO TALKING)


(Video May Be Slow To Load)





COMMENTS

-



 

01:43 Jan 17 2019
Times Read: 845



Seshing Medically while I read and chat about a book titled: “The Satanic Bible” by Anton LaVey from notes referencing page numbers of underlined paragraphs or quotes I especially enjoyed reading. These notes are from my Book Of Shadows. There may also be some high rambling on the topic while Medicating & Hotboxing my Sauna.
_______________________________________________________________



(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD & HIS BOOK OF SHADOWS (EPISODE #30)



COMMENTS

-



 

20:15 Jan 16 2019
Times Read: 848



Ummm!!!




(Video May Be Slow To Load)





COMMENTS

-



 

19:08 Jan 16 2019
Times Read: 853




Ummm!



(Video May Be Slow To Load)





COMMENTS

-



 

PRIVATE ENTRY

03:54 Jan 16 2019
Times Read: 856


• • • • PRIVATE JOURNAL ENTRY • • • •


 

PRIVATE ENTRY

22:09 Jan 15 2019
Times Read: 857


• • • • PRIVATE JOURNAL ENTRY • • • •


 

16:24 Jan 15 2019
Times Read: 859




Aaaannndddd Another One!

Even though delayed....

(Video May Be Slow To Load)

BONUS VIDEO BEHIND THE SCENES (BTS)



COMMENTS

-



 

00:30 Jan 15 2019
Times Read: 868



If you have a vagina and female breasts (of all sizes, shapes, and tones and is of legal age), work your magick!

(Video May Be Slow To Load)








COMMENTS

-



 

23:12 Jan 14 2019
Times Read: 869



If you have to take Medicine Daily, why not make Medicating FUN?!?!

_____________________

Game: Playing Blazer Cards of Cannabis


Serenity & Happiness To You!
_____________________


(Video May Be Slow To Load)


SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD AND MAKING IT FUN!!! (EPISODE 23)




COMMENTS

-



Chupacabra
Chupacabra
01:30 Jan 15 2019

Great video, there's only one word to describe it - Awesome! Did I see Bandit's tail wagging down in the corner or am I just too high? *wicked grin*





LORDMOGY
LORDMOGY
01:32 Jan 15 2019

Thanks! You can see him fully at the 0:33 mark.





 

05:28 Jan 14 2019
Times Read: 886



I Choose You Avatar as my next video's thumbnail.

#NOFILTER(LMAO!!!!)





COMMENTS

-



 

01:16 Jan 14 2019
Times Read: 888


#2 of 3 Sauna Sesh Treatments completed........Now to get into the zone to record my Monday Video.

Monday Videos I really Blaze it up!

Choosing background music now.






COMMENTS

-



 

15:05 Jan 13 2019
Times Read: 893




What a Dumbass! LMAO!!!

(Video May Be Slow To Load)





COMMENTS

-



 

04:14 Jan 13 2019
Times Read: 895



Awesome!


(Video May Be Slow To Load)


2019 NYC Cannabis Film Festival preview





COMMENTS

-



 

03:10 Jan 13 2019
Times Read: 897


3rd Sauna Sesh for today completed. Heck, I may do a 4th.

I'm so addicted to the heat and tight confinement as sweat drips down my naked brown body. The ganja and incense smoke fill the sauna as I listen to music or watch a video, probably of some sexy chick or a group smoking weed wearing little to nothing at all, while I get high right along with them while under any color light in the sauna I choose to flood it with or no light at all.

This.....This is my piece of Paradise and I rule it in its entirety.







COMMENTS

-



 

22:54 Jan 12 2019
Times Read: 900



Time to medicate and perv-out! lol


(Video May Be Slow To Load)





COMMENTS

-



 

02:16 Jan 12 2019
Times Read: 906



In this series, I’ll be sharing my thoughts on and information I’ve learned about the BDSM Community and Lifestyle.

BDSM is known as an Alternative Lifestyle that incorporates Bondage, Discipline (or Domination), Sadism (or Submission), and Masochism as a type of Sexual/Kinky practice.
___________________________________


(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD WHILE IN MY DUNGEON (EPISODE #7)




COMMENTS

-



 

06:12 Jan 10 2019
Times Read: 912






(Video May Be Slow To Load)

THE GOTHIC WARLOCK LORD'S ATTEMPT AT ASMR




COMMENTS

-



 

02:04 Jan 10 2019
Times Read: 914




Seshing Medically while I read and chat about a book titled: “The Satanic Bible” by Anton LaVey from notes referencing page numbers of underlined paragraphs or quotes I especially enjoyed reading. These notes are from my Book Of Shadows. There may also be some high rambling on the topic while Medicating & Hotboxing my Sauna.

(Video May Be Slow To Load)


SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD & HIS BOOK OF SHADOWS (EPISODE #29)





COMMENTS

-



 

00:37 Jan 09 2019
Times Read: 920


Wow! This Moby Dick Sativa Strain has me organizing my YouTube Playlist..LOL!


COMMENTS

-



 

19:11 Jan 08 2019
Times Read: 923


First Medical Seshing Sauna Treatment Of The Day....Done!

I use to take my cell phone into the Sauna with me since dry heat shouldn't damage it. I mean, I practically live in a desert that was turned into an Oasis. So now, I place it on the floor right outside the sauna just in case I get a phone call since I'm not getting out of my Sauna to answer my home phone. They can leave a message or call my cell phone.

However, for entertainment during my 60+ minutes of sweating 3+ times per day, I have my Laptop right outside the sauna and I have my wireless mouse inside controlling everything.

Then there is my iPod Station to listen to music if I don't feel like using my Laptop, cell phone, or Radio/CD Player that comes installed inside the Sauna.

Time goes by so fast while Hotboxing that fucker! I'M ADDICT TO SAUNA TREATMENTS!!!

Since I record my Mon, Wed and Fri videos the night prior, maybe I'll add a little BTS portion to Wed's video that I'll be recording tonight. Hmmm...Yup, I think I will.


COMMENTS

-



 

17:47 Jan 08 2019
Times Read: 924



Naked Females Taking Bong Rips Videos?!




Thank You, Pornhub!!!







COMMENTS

-



 

04:08 Jan 08 2019
Times Read: 926



If you have to take Medicine Daily, why not make Medicating FUN?!

_____________________

Game: Playing Pagan Worry Stones & Books Of Knowledge
_____________________


(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD AND MAKING IT FUN!!! (EPISODE 21)




COMMENTS

-



 

18:00 Jan 06 2019
Times Read: 937


Wait, What?! LMFAO!!!

The Cranberries - What If God Smoked Cannabis

If God had long hair
And a goatee,
And if his eyes looked pretty glazed...
If He looked spaced out
Would you buy his story?
Would you believe he had an eye infection?

And yeah, yeah, God looks baked
And yeah, yeah, God smells good,
And yeah, yeah, yeah yeah yeah...

What if God smoked cannabis?
Hit the bong like some of us?
Drove a tie-dyed microbus,
And he subscribed to Rolling Stones?

When God made this place,
In the beginning,
Did He plant any seeds?
Or did he put them there for Adam and Eve,
So they'd be hungry for the apple that the snake
Was always offering?

Yeah, yeah... God rolls great,
Yeah, yeah, God smells good,
Yeah, yeah, yeah yeah yeah...

What if God smoked cannabis?
Do you suppose he had a buzz
When he made the platypus
When he created Earth, our home?
Does He like Pearl Jam or the Stones?
And do you think He rolls His own
Up there in heaven on the throne?

And when the saints go marching home,
Maybe he sits and smokes a bowl




(Video May Be Slow To Load)






COMMENTS

-



 

01:48 Jan 06 2019
Times Read: 951


So I've stayed away from medicating by smoking Blunts because the wraps have levels of tobacco and nicotine.

However, I just discovered flavored, tobacco-free and nicotine-free hemp wraps.

Going to try one in 15 minutes during my 3rd Sauna Treatment of the day.

Oh, and yeah, while in town to purchase the wraps, I ended up visiting a total of 3 Smoke Shops and purchased a new Dab Rig and a Dry Herb Horned Skull Pipe. They will make their debut in my Monday video.

I hope I can stop my medical device collection addiction once I reach 50 of them. I think I'm somewhere in the 30s right now. LOL!


COMMENTS

-



 

16:56 Jan 05 2019
Times Read: 953



Females smoking cannabis out of glass......Yup! Must have developed a Fetish. LOL!




COMMENTS

-



 

02:55 Jan 05 2019
Times Read: 957



Well, Dayum!

(Video May Be Slow To Load)





COMMENTS

-



 

21:47 Jan 04 2019
Times Read: 959



In this series, I’ll be sharing my thoughts on and information I’ve learned about the BDSM Community and Lifestyle.

BDSM is known as an Alternative Lifestyle that incorporates Bondage, Discipline (or Domination), Sadism (or Submission), and Masochism as a type of Sexual/Kinky practice.
___________________________________


(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD WHILE IN MY DUNGEON (EPISODE #6)



COMMENTS

-



 

14:57 Jan 04 2019
Times Read: 966



It feels good to be a Pharaoh-King and Dark "High" Priest






COMMENTS

-



dale0302
dale0302
15:07 Jan 04 2019

A little something for you as the King!





 

18:04 Jan 03 2019
Times Read: 971


So first I took a tiny dab of Northern Lights Wax using my clear glass skull dab rig.

It was smooth.

5 seconds later, I coughed and drooled just a little at the same time while leaning over onto my right elbow from sitting upright in bed. Then I felt what it must feel like to go through a doorway of energy leading into an alternate realm.

I feel as though my brain has expanded like a balloon being inflated.

However, as always, if I felt any back pain before, none is there now. If my mind was trying to dwell on any negative events from my past, it's a challenge to do that now because my mind can't seem to dwell on any one thought at the moment. LOL!

Ok, now to jettison those rocket boosters by grabbing my pineapple bong and consuming some Blueberry Moonrocks and truly blasts off into The Outer Limits.





COMMENTS

-



 

17:41 Jan 03 2019
Times Read: 977


Well, I've read and/or viewed all the current news that interested me.

Now to medicate while watching random Hot Females Sesh in a WeedTube or YouTube video. LOL!


First up...





COMMENTS

-



Dakotah
Dakotah
17:54 Jan 03 2019

Here Bro, Canadian version of Baywatch for you.





LORDMOGY
LORDMOGY
17:55 Jan 03 2019





Dakotah
Dakotah
18:04 Jan 03 2019

And have some jello for a snack!





LORDMOGY
LORDMOGY
18:06 Jan 03 2019





 

13:40 Jan 03 2019
Times Read: 984



Seshing Medically while I read and chat about a book titled: “The Satanic Bible" by Anton LaVey from notes referencing page numbers of underlined paragraphs or quotes I especially enjoyed reading. These notes are from my Book Of Shadows. There may also be some high rambling on the topic while Medicating & Hotboxing my Sauna.
_______________________________________________________________

That’s right folks, The Gothic Warlock Lord is giving you the below
3 Online Series.

Mondays:
SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD & MAKING IT FUN!!!

Wednesdays:
SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD & HIS BOOK OF SHADOWS

Fridays:
SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD WHILE IN MY DUNGEON

Enjoy!!!

_______________________________________________________________


(Video May Be Slow To Load)


SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD & HIS BOOK OF SHADOWS (EPISODE #28)




COMMENTS

-



Dakotah
Dakotah
15:16 Jan 03 2019

I am behind on your video's but plan to catch up this weekend. I listen to them at night when I get in bed and rest my body and feed my mind. Once I catch up I will start posting in the new thread too bout the videos. One thing I taken so far is how positive the information is, like good values. I think people would just assume The Book of Shadows would be all about devil worship or stuff like that and it is not at all. Heck, I even say this book has better way to live then the bible. The bible is a very violent book full of doom and gloom and gore and sex too.





LORDMOGY
LORDMOGY
15:29 Jan 03 2019

Thanks, Brother! Yeah, don't get me started on the so-called 'Holy Bible'. Such a shit show of drama! LOL!





 

01:07 Jan 02 2019
Times Read: 991



Let's fast forward to Oct.....LMAO!!!


(Video May Be Slow To Load)

Hot girls love smoking weed and BDSM - Halloween 2018 | Weed Girls




COMMENTS

-



 

19:09 Jan 01 2019
Times Read: 1,003



Science Explains How Cannabis Kills Cancer Cells | CBD-Healthcare News




COMMENTS

-



Dakotah
Dakotah
23:15 Jan 01 2019

I do not understand why cannabis was ever outlawed. No one has ever died from smoking too much pot. There is science proof of all the illness cannabis cures or puts in remission and is NOT additive. Yet oxycodiene is legal by Rx does not cure anything, and kills thousands daily and highly addictive.





Dakotah
Dakotah
23:16 Jan 01 2019

Oh and cannabis is 100% natural.





Dakotah
Dakotah
23:52 Jan 01 2019

So I googled how did cannabis become illegal. Why does this not surprises me:

To understand how we ended up here, it is important to go back to what was happening in the United States in the early 1900’s just after the Mexican Revolution. At this time we saw an influx of immigration from Mexico into states like Texas and Louisiana. Not surprising, these new Americans brought with them their native language, culture and customs. One of these customs was the use of cannabis as a medicine and relaxant.

Mexican immigrants referred to this plant as “marihuana”. While Americans were very familiar with “cannabis” because it was present in almost all tinctures and medicines available at the time, the word “marihuana” was a foreign term. So, when the media began to play on the fears that the public had about these new citizens by falsely spreading claims about the “disruptive Mexicans” with their dangerous native behaviors including marihuana use, the rest of the nation did not know that this “marihuana” was a plant they already had in their medicine cabinets.

The demonization of the cannabis plant was an extension of the demonization of the Mexican immigrants. In an effort to control and keep tabs on these new citizens, El Paso, TX borrowed a play from San Francisco’s playbook, which had outlawed opium decades earlier in an effort to control Chinese immigrants. The idea was to have an excuse to search, detain and deport Mexican immigrants.

That excuse became marijuana.

This method of controlling people by controlling their customs was quite successful, so much so that it became a national strategy for keeping certain populations under the watch and control of the government.





LORDMOGY
LORDMOGY
00:02 Jan 02 2019

Nope.....No surprise there.





 

00:03 Jan 01 2019
Times Read: 828



If you have to take Medicine Daily, why not make Medicating FUN?!

Game: Playing ‘SIMON’
________________________________




(Video May Be Slow To Load)

SESHING MEDICALLY WITH THE GOTHIC WARLOCK LORD AND MAKING IT FUN!!! (EPISODE 20)




COMMENTS

-






COMPANY
REQUEST HELP
CONTACT US
SITEMAP
REPORT A BUG
UPDATES
LEGAL
TERMS OF SERVICE
PRIVACY POLICY
DMCA POLICY
REAL VAMPIRES LOVE VAMPIRE RAVE
© 2004 - 2020 Vampire Rave
All Rights Reserved.
Vampire Rave is a member of 
Page generated in 0.2864 seconds.
X
Username:

Password:
I agree to Vampire Rave's Privacy Policy.
I agree to Vampire Rave's Terms of Service.
I agree to Vampire Rave's DMCA Policy.
I agree to Vampire Rave's use of Cookies.
•  SIGN UP •  GET PASSWORD •  GET USERNAME  •
X